Powered By Blogger

sâmbătă, 1 ianuarie 2011

Revelion in Viena



























A fost primul meu Revelion petrecut in strada si mi-a placut la nebunie!!! Oameni de toate varstele au intampinat noul an cu paharele de sampanie in maini si tipand de fericire. O atmosfera de neuitat! Nimic pretentios si totusi atat de special.
Am inceput un nou an si ma uit in urma si vad 12 luni de schimbare totala in viata mea. O schimbare pe care eu o simt ca fiind una greoaie, dar reusita. Mi-a fost greu sa abandonez sensul vietii mele din Romania. Mi-a fost greu sa ma rup de toate lucurile de acolo...dar acum uitandu-ma in urma sunt multumita de sensul pe care l-am luat. Ma bucur ca am luat aceasta hotarare, sa vad ca viata este mai palpitanta si mai placuta. Am simtit putin din sentimentele pe care le au exploratorii. Sa fii mereu pe faza si sa descoperi lucruri noi. Sa te lupti sa te adaptezi si sa te lasi integrat.Sunt lucruri care imi lipsesc, dar sunt altele noi care imi umlpu golul.
Acum 2 zile am aflat de un munte de om care a parasit lumea asta.Un om care a mancat sanatos si care avea o imunitate de fier.Acum ceva saptamani, cand l-am intalnit, parea un titan. M-a marcat profund aceasta veste ca si psihic acest om era un luptator. M-a intristat mult...si am realizat cat de mult conteaza sa fii sanatos. Sunt recunoscatoare Creatorului  ca sunt sanatoasa si ca toate persoanele dragi mie sunt sanatoase. Cu aceasta liniste in suflet pot duce "lupta" mai departe.
Sunt recunoscatoare ca am reusit in anul ce a trecut si sper ca acest an care a venit sa fie la fel de plin.
Si tot asa doresc la toata lumea.
Sa fim sanatosi, ca restul vine de la sine. Depinde ce iti doresti....

P.S. poate anul acesta mosul imi aduce un aparat foto profesional...sau poate iepurasul :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu