Powered By Blogger

marți, 1 martie 2011

Excaliburcity

La vreo 80 km de Viena in directia Praga, la granita, in fosta 'zona libera', se afla un loc unde multa lume se duce la spa-urile mult mai ieftine decat in Viena sau sa faca cumparaturi de firma in zona outlet-urilor. Dar fie vorba intre noi asa pret asa calitate. M-am lasat influentata de o prietena si m-am tuns si eu acolo. Nu imi place deloc si mai ales ca nu seamana deloc tunsoarea cu cea pe care i-am aratat-o in revista. In fine, nu-i bai ca parul creste:) In rest mi-a placut pe acolo mai ales ca am gasit unele chestii care semanau cu cele de acasa din Ro. De exemplu aici nu gasesc mustar cu gustul de acasa si nici prajiturile nu sunt atat de bune ca alea din Bucuresti. Cand ma gandesc la Cofetaria Doamnei imi ploua in gura instantaneu. Aici am gasit mustar "romanesc" si eclere. Hmmm ce bun a fost...Atmosfera vesel colorata si cu aspect medieval a facut ca duminica trecuta sa fie frumoasa. Abia astept vara, sa incepem excursiile!






























































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu